I'm back!

Hej på er!

Fick ett nyss ett ryck och blev helt plötsligt jätteblogg-sugen igen, klickade mig in på blogg.se och såg att de hade släppt sin iphone-app, det här innebär att jag kommer att kunna blogga i princip när som helst, grymt!
Anledningen till att jag inte har bloggat sedan den (..måste kolla...) 2011-08-18  19:16:35 är helt enkelt skolan, tempot nu i nian är helt osannolikt. Vi har muntliga redovisningar, inlämningar och stora prov varje vecka. Senast idag hade vi en cellbiologi-redovisning och ett praktiskt samt teoretiskt hemkunskapsprov, kan dock glatt meddela att det gick toppen på de båda! Har iallafall känt att jag har haft annat än bloggen att prioritera, men nu är jag tillbaka. Har ett spanska-prov på torsdag, men det är det enda! Så skönt.
Fick dessutom sluta 13:15 idag och nu sitter jag och väntar på att Linnéa ska komma hit så att vi kan plugga lite español!
Vad har hänt sedan jag bloggade sist då..?
Jo.. One Direction's debutsingel har släppts, samt ytterligare en låt (bloggar om dem strax), vi har även fått reda på när de kommer till Sverige och jag kan glatt meddela att kommande helg kommer att bli underbar. Förhoppningsvis. Kommer iallafall äntligen få träffa AnnaB och många fler :')
Vi har jagat efter Jedward, samt sett Ulrik Munther live (lägger upp ett klipp senare).
Han var så galet bra, fangirlade..
Hade inte mycket mer att säga nu så jag lägger upp några bilder från Jed-helgen och så hörs vi senare!
(Alla bilder är från Nathalies blogg!)
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0