Svar på frågestunden!

ONE DIRECTION

Favorit 1D cover?
- Oj.. svår fråga, just nu måste jag säga de här två!



Vem i 1D har snyggast autograf?
- Jag måste nog säga.. Harry!

Vad skulle du göra om Louis följde dig på twitter?
- Jag skulle förmodligen börja skrika och hoppa.. jag skulle dö.
Om du fick välja mellan Justin Bieber och 1D, vilka är snyggast?
- Jag måste säga One Direction. Louis & Niall är så förbaskat gulliga, Liam & Zayn är h-e-t-a & Harry är så underbar!

Vem gillar du mest i 1D och varför?
- Den här frågan har nog inget svar. Jag älskar dem allihop.. 
Louis humor är oslagbar, Niall är så söt "I'm gonna call my mom, CAUSE I CAN", Liam är så snygg och hans mage.. -dead-, Zayn's ögon är helt jäkla otroliga, och Harry är Harry.. Sen att de alla sjunger som gudar gör ju inte beslutet lättare. Liam i början av torn -dead-, Zayn i slutet av Total Eclipse Of The Heart -dead-, Niall i Forever young -dead-, Harry i torn -dead- & Louis hela tiden -dead-. Men jag är, som sagt, svag för humor och därför står Louis högt.
Vad skulle du göra om det knackade på dörren och 1D stod utanför?
- Svimma.

ALLMÄNT

Chips eller godis?
- Svår fråga, äter knappt varken chips eller godis längre. Måste nog ändå säga godis, speciellt choklad.

Tror du på livet efter detta?
- Jag tror inte på att allt bara skulle ta slut när man dör, jag tror att någonting händer.
Man kanske återföds, blir till en ande/spöke osv.. jag tror iallafall att någonting sker.


Hur ser du på abort?
- Jag tar inte lätt på abort, då man faktiskt dödar men jag är inte emot abort. Sker ett misstag, och man anser att det bästa för alla parter skulle vara abort så tycker jag att det är okej.
Tror du att utomjordingar existerar?
- Utan att låta galen, så tror jag att det finns liv på andra planeter än vår. Universum är oändligt och att just vår planet skulle vara den enda bebodda verkar bara fel.
Om du återföddes som ett djur, vilket djur skulle du vilja återfödas som och varför?
- Det har jag aldrig ens funderat på.. antingen en mäktig fågel eller en barnkär hund tror jag!
Vilka människor ser du upp till och varför?
- Jag ser inte direkt upp till någon specifik människa, utan jag ser upp till människor som tror på sig själva, förverkligar sina drömmar och lever sitt liv till fullo!
Hoppas ni är nöjda med svaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0