Jag är galen

Som många av er vet så fick jag benhinneinflammation för ungefär ett halvår sedan vilket resulterade i att jag inte kunde träna, alls. Okej nu ljög jag! När jag först fick reda på det, så fortsatte jag träna vilket resulterade i att det bara blev värre och därför blev jag borta i ett halvår. 
Nu anser jag att mina ben är tillräckligt bra för att jag ska kunna träna, gick på ett medelpass på friskis (mikaeala..) förra helgen och jag nästintill dog.. konditionen är nere i botten! Igår följde jag med mami och ph på en joggingtur, inte speciellt lång men man måste ju börja någonstans! Och vi ska ut idag igen.. ska dra om en knapp halvtimme!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0