Grym dag!

Hej på er!
Jag och Linnéa mötte upp Emelie och Nathalie utanför 7eleven på kungsgatan där... Ulrik Munther skulle vara!
(Killen är så fruktansvärt söt i verkligheten, jag dog nästan).. så fick man gå in fyra i taget, så gick vi in, tog kort med honom och fick gratis spotify. Efter det traskade vi runt i stan och försökte fly undan solen.. det skulle egentligen regnat så alla hade dragit på sig jeans.. varmt! Vi bestämde oss för att gå mot Redones studio, där vi alla träffat 1D.. är något speciellt och nästan heligt över den platsen. Vi satte oss i trapphuset för undkomma värmen och där satt vi i kanske tre timmar. Vi fick nämligen höra av Loreen att Taio Cruz var på väg och att "han skulle komma snart".. det gjorde han dock inte och när RedOne kom sa han att Taio hade åkt hem..  Träffade i alla fall Ulrik, Loreen & Redone, inte illa för en dag måste jag säga. Hade superkul!

Jag såg dock helt handikappad ut på bilden med Ulrik, Jesus Christ..
'

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Taaack så jättemycket ♥♥

2011-07-01 @ 22:35:33
URL: http://niinno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0