England ("språkresa")

Jag bloggade om det här tidigare, men då var det fortfarande rätt oklart så nu tänkte jag berätta lite mer ingående.. så ingående och spikat det kan bli när det är 237 dagar kvar. Not counting or anything... :)
Det hela började såhär:
För längesedan berättade Linnéa att hennes föräldrar ville att hon och jag skulle åka till england, bo hos mina släktingar för att hon skulle utveckla sin engelska och så vidare. Berättade det här hemma men de viftade bort det, så som föräldrar gör och sa att de skulle tänka på det. För ett par veckor sedan fick vi veta att det skulle bli verklighet.. blev superglad! Tidigare skrev jag att vi skulle bo i Matlock.. men vi fick reda på igår - att det skulle bli i Manchester (thank God). Supernära Harry freaking Styles! Den enda nackdelen är att det inte kommer att bli av förrän sportlovet. Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge! :)
Ni får further updates när ALLT är spikat.

Puss.

Kommentarer
Postat av: linnea

LÄNGTAR SOM FAN! DET KOMMER BLI SJUKT JÄVLA AWESOME!!!! :DD <3333

2011-07-03 @ 00:32:40
URL: http://linneaazzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0