it's friday

Vaknade med ett stort leende på läpparna, mår bra idag!
Somnade strax efter elva igår kväll, och vaknade klockan nio - tror det är rätt safe att säga att jag lyckats vända tillbaka mitt dygn nu!
Idag för första gången på snart två månader ska jag träffa Julia, tror aldrig vi varit ifrån varandra så länge förut.. helt sjukt. Först ska vi in till stan och köpa school-supplies, typ block osv.. om elva dagar börjar vi igen, usch, vill inte ens tänka på det.. sedan ska jag sova där. Vi skulle egentligen mötas klockan tolv i gullmarsplan, men så lär det nog inte bli med tanke på att hon och flippenstein fortfarande sover haha!
Vi hörs imorgon, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0